Întrebări frecvente

Întrebări privind înregistrarea

Cum să mă înregistrez?

Poți introduce datele necesare înregistrării accesând butonul ″Cont nou″ aflat în colțul din dreapta sus a paginii principale.

Câmpurile marcate cu  ⃰  trebuie completate în mod obligatoriu. Pentru a finaliza înregistrarea, cunoașterea și acceptarea Politicii de confidențialitate este o condiție, având în vedere că trebuie să ne furnizezi anumite date personale. (La subpunctul din meniu Politica de confidențialitate  informăm și asigurăm clienții noștrii de protecția datelor personale.)

În urma înregistrării vom trimite un e-mail de confirmare la adresa de e-mail furnizată de Cumpărător. Clienții înregistrați pot accesa magazinul nostru online utilizând butonul Autentificare.

Trebuie să fiu client înregistrat pentru a cumpăra?

Pentru a face cumpărături pe acest site, nu este necesară crearea unui cont. Poți cumpăra produsele noastre și ca Vizitator, important de știut este că noi nu ținem evidența clienților neînregistrați, care nu beneficiează astfel de programul de fidelitate destinat clienților fideli.

Întrebări privind produsele

Cum selectez produsele pe care le doresc?

Pentru a veni în sprijinul tău., produsele sunt grupate pe categorii și criterii de filtrare. Alegerea produsului pe care dorești să-l comanzi se face prin adăugarea acestuia în COȘUL MEU.  Prețurile produselor din magazinul online sunt prețuri brute, care includ TVA-ul de 19%.

Pot cumpăra orice produs?

Produsele disponibile în magazinul nostru online sunt marcate  ″În stoc″, în timp ce produsele care lipsesc momentan din stoc sunt marcate ″Produsul nu este în stoc″. Aceste notificări se modifică automat în funcție de stocul existent în depozitul nostru.

În timpul selecției produselor dorite pot să văd totalul comenzii?

Conținutul Coșului meu se poate verifica sau modifica accesând  butonul COȘUL MEU aflat în partea dreapta sus a paginii principale. În urma verificării/modificării poți continua cumpărăturile sau finaliza comanda.

În acest timp, modificarea valorii necesare pentru transportul gratuit se poate urmări  permanent în colțul dreapta sus a paginii.

Dacă nu finalizez comanda, pierd conținutul Coșului meu?

În cazul în care nu ai finalizat comanda, și ai adăugat produsele în Coșul meu în calitate de client înregistrat, conținutul coșului nu se pierde, iar la o nouă logare vei putea continua cumpărăturile de unde ai rămas.

Ca Vizitator, neavând un cont, produsele selectate nu vor fi păstrate în coș, în cazul în care închizi nu numai pagina actuală, ci toate paginile browserului.

Există o comandă minimă?

Nu, nu există condiția de comandă minimă nici cantitativ, nici valoric.

Întrebări privind comanda

Cum finalizez comanda?

În urma selecției și adăugării în Coșul meu a produselor dorite, poți finaliza comanda cu un click pe butonul ″Plasează comanda″, urmând să furnizezi alte detalii necesare privind comanda și metoda de plată. Pentru finalizarea comenzii, trebuie să accepți Termenii și condițiile de cumpărare. (Termenii și condițiile de cumpărare se găsesc pe pagina principală, în dreapta jos, la subpunctul de meniu Informatii).

Primesc un mesaj de confirmare a comenzii?

După finalizarea comenzii vom trimite un e-mail de confirmare la adresa de e-mail furnizată de Cumpărător. Dacă în urma plasării comenzii nu sosește acest mesaj de confirmare, te rugăm să te adresezi serviciului nostru de Relații cu clienții.

Când este procesată comanda mea?

Procesarea comenzilor plasate în cursul zilelor lucrătoare are loc în decurs de 24 de ore de la recepționarea comenzii, iar procesarea comenzilor plasate în zilele libere și sărbătorile legale are loc în următoarea zi lucrătoare.

Unde pot să urmăresc comanda mea?

Clienții înregistrați, după autentificarea pe site, pot vizualiza și urmări comanda lor accesând butonul ″Contul meu″, situat în partea dreapta jos a paginii principale, rubrica ″Istoric comenzi″.

Statusul comenzilor poate fi:

″În curs″: comandă plasată de client;

″Livrat″:  comandă închisă, predată firmei de curierat;

″Șters″: comanda a fost retrasă de client.

Întrebări privind programul de fidelitate

Cum pot deveni client fidel?

Pentru a vă bucura de beneficiile programului nostru de fidelitate trebuie doar să te  înregistrezi pe site-ul nostru.

Cum funcționează programul de fidelitate?

Programul nostru de fidelitate a fost conceput în sistem de avantaje treptate.

Treptele sunt următoarele:

Sub      150                  lei: 0% discount

Între    150-360          lei : 3% discount

Între    360-730          lei : 6% discount

Între    730-1450        lei : 9% discount

Peste   1450                lei : 12% discount.

Sumele de mai sus reprezintă valoarea cumulată a comenzilor depuse în perioada 1 ianuarie - 31 decembrie. La data de 31 decembrie valoarea cumulată a comenzilor devine din nou 0. Procentul de discount atins se păstrează, dacă se îndeplinesc cumulativ 2 condiții:

  • în următoarele 2 luni valoarea cumulată a comenzilor să atingă suma minimă de 150 lei,
  • valoarea totală a comenzilor depuse până la 31 decembrie anul în curs să fie cel puțin egală cu cea a comenzilor depuse în anul precedent.

Dacă aceste condiții nu vor fi îndeplinite, și % de fidelitate se va reduce la 0.

De exemplu:

Un client se înregistrează. În urma primei sale comenzi devine deja client fidel. Prin cumularea comenzilor sale, în funcție de valoarea totală, beneficiează treptat de procentele de fidelitate corespunzătoare. Dacă până la sfârșitul anului (31 decembrie) plasează comenzi în valoare totală de 1000 lei, va obține un procent de fidelitate de 9% discount. La data de 1 ianuarie valoarea cumulată a comenzilor redevine 0, iar procentul de 9% rămâne valabil dacă în următoarele 2 luni valoarea totală a comenzilor sale atinge min. 150 lei și până la sfârșitul anului min. 1000 lei. În cazul în care în următoarele 2 luni valoarea totală a comenzilor nu atinge suma min. de 150 lei, procentul său de fidelitate redevine 0.  Dacă în primele 2 luni îndeplinește condiția, procentul de 9% rămâne valabil până la sfârșitul anului, dar dacă la sfârșitul anului valoarea comenzilor nu atinge pragul de 1000 lei, procentul de fidelitate redevine 0.

Beneficiez de discount-ul acordat clienților fideli la orice produs achiziționat?

Discount-ul de fidelitate nu se aplică produselor aflate în promoție. Magazinul nostru online va aplica automat discount-ul numai la produsele cu prețul de vânzare neredus.

Întrebări privind plata

Care sunt modalitățile de plată acceptate?

Clientul poate plăti produsele comandate la livrare/ramburs sau plată anticipată prin transfer bancar.

Plata ramburs decurge astfel:

În urma confirmării comenzii și procesării acesteia, produsele comandate vor fi expediate la adresa specificată de cumpărător, prin firmă de curierat. Preluarea coletului se va face după plata contravalorii acesteia curierului - cu confirmare de primire.

Te rugăm păstrează confirmarea de primire împreună cu factura!

Plata prin transfer bancar decurge astfel:

În urma finalizării comenzii, clientul va primi un e-mail de confirmare. Prin intermediul acestui e-mail va fi informat de suma totală de plată, condițiile de plată, precum și de numărul contului bancar al firmei noastre unde poate transfera contravaloarea produselor comandate. În urma efectuării plății, produsele achitate vor fi livrate prin intermediul firmei de curierat la adresa specificată de client, împreună cu factura. Te rugăm păstreazăi această factură!

Firma noastră nu oferă posibilitatea plății în numerar.

Întrebări privind livrarea

Cât costă transportul?

Firma noastră suportă cheltuielile de transport pentru comenzile care depășesc suma de 500 lei (TVA inclus). Pentru comenzile cu o valoare totală mai mică de 500 lei, contravaloarea transportului cade în sarcina clientului, în valoare de 25 lei (TVA inclus).

În cât timp se livrează produsele?

Livrarea se va face în termen de 14 zile de la data confirmării comenzii, dar există și posibilitatea livrării în decurs de 48 ore. Predarea coletelor se efectuează de către angajații firmei de curierat la adresa specificată de client, în intervalul orar 8-16:30.

Te rugăm să menționezi o adresă la care este prezentă o persoană în momentul livrării coletului, pentru a putea prelua comanda (de ex. adresa locului de muncă).

Voi primi o notificare înainte de sosirea coletului?

Clientul va primi o notificare în ziua lucrătoare anterioară sosirii coletului. Dacă intervine o schimbare, cumpărătorii noștrii vor fi anunțați.

Întrebări privind garanția

Pot renunța la comandă?

Clientul poate renunța la produse în termen de 14 zile de la primirea coletului, prin formularea unei declarații de returnare.. Informații complete privind politica de returnare a produselor găsești accesând link-ul Termenii și condițiile de cumpărare în partea de jos a paginii principale.

Produsul prezintă defecte. Ce să fac?

În cazul în care coletul prezintă urme vizibile de deteriorare:

Dacă ai observat orice urmă de deteriorare, curierul este obligat să întocmească un proces-verbal de  înregistrare daune - solicită și tu acest proces-verbal - astfel că ulterior fără acest proces-verbal nu ne asumăm răspunderea pentru defecte sau lipsă din colet. Este necesară  verificarea coletului atât din punct de vedere calitativ, cât și cantitativ.

Dacă nu sunt diferențe în conținutul coletului, nu mai ai nimic de făcut.

În cazul în care produsul primit este defect:

Dacă ai observat că produsul prezintă defecte sau urme de deteriorare, indiferent de cauză, te rugăm contactează-ne imediat! Reclamarea unui produs defect sau deteriorat se va face utilizând formularul ″Reclamație″. Formularul poate fi descărcat de pe site-ul nostru, dar este inclus și în fiecare colet ca anexă la factură.

Formularul completat se va expedia prin poștă sau electronic prin e-mail le adresa noastră.

Te rugăm anexează și o fotografie a produsului defect sau deteriorat! Nu folosi produsul!

Formular declarare reclamatie

Cât durează soluționarea reclamației?

În urma completării și expedierii formularului de reclamație, serviciul nostru de Relații cu clienții va lua legătura cu tine prin e-mail sau telefonic în vederea soluționării reclamației.

Vom analiza reclamația ta în termen de 7 zile lucrătoare de la primirea acesteia, respectiv vom soluționa reclamația în termen de 10 zile lucrătoare.  

Doresc returnarea produselor. Cum să procedez?

Pot să  returnezi produsele cumpărate și livrate, indiferent de motivul returnării, pe cheltuiala ta  la următoarea adresă:

CTF  TOYS SRL

Str. Cezar Boliac Nr. 7

300316 Timișoara

 Jud. Timiș

În cazul în care mai și alte întrebări, departamentul nostru de Relații cu clienții îți stă la dispoziție cu plăcere între orele 9-17:30  la numărul de telefon: 0731-864852.

Sperăm să te salutăm în curând și pe Tine printre Clienții noștrii mulțumiți!

Varianta: Mobil / Web